pátek 26. února 2016

Minirecenze | Nivea After Shave Balm jako primer ?!

Nazdárek zdárek!

Nikkietutorials ví, jak rozpoutat řetězovou reakci a protože ta holka ví, o čem mluví, vyzkoušeli to snad všechny youtuberky a blogerky na světě. A já přece nebudu vyčnívat z davu! Protože Nikkie je jedna z mých nejoblíbenějších youtuberek, tuto vychytávku už jsem postřehla trošku dříve než naše youtuberky, ale protože mám blog nově a chtěla jsem to pořádně prozkoušet, dávám vědět až jako jedna z posledních.


O co že se vlastně jedná ?
Pokud ještě pořád některá z vás není v obraze, na rychlo vám vysvětlím, o co se vlastně jedná. Nivea After Shave Balm Sensitive a je balzám po holení pro může. Ano slyšíte správně, je to hlavně produkt pro muže. Co jsem tak pochopila tak ho taky Nikkie vzala původně jen ze zvědavosti ze skříňky svého milého.



A k čemu že to vlastně je?
Tento balzám po holení totiž obsahuje glycerin. Je bez alkoholu a parfemace. Takže kromě toho, že nezatěžuje pokožku, pomáhá, a to hlavně, díky glycerinu, který je lepkavý, udržet makeup krásně na pleti aniž byste si ucpali póry nebo na sebe plácali těžký silikonový primer.


Konzistencí je to bílý průhledný balzám, který krásně osvěží pleť a vůbec na ní nejde cítit. A právě toto je ideální na léto pokud v těch vedrech taky máte nepěkný zpocený knírek jako já.

Jak jsem již řekla, chtěla jsem si to pořádně prozkoušet a zjistit jak na to, a co to vůbec vydrží. Na videu většinou nejde vidět kolik si toho ta youtuberka dává, a já si ze začátku dávala opravdu malinko protože jsem nechtěla abych toho na pleti měla zbytečně hodně. Což jsem ale později pochopila, že asi budu muset trošku přidat. Aby výsledek fungoval co nejlépe je totiž potřeba vytvořit lepkavý film, který vznikne po chvilce masírování do pleti. Až pak je pleť připravena na makeup.

A funguje to tedy vůbec ?
Do jisté míry určitě. Ať už si třeba holíte fousky na obličeji tak jako u mužů, tak tím pádem i u ženy, která má tu pleť jemnější, tak vám krásně zklidní pokožku. Ale jako primer ? Nezkoušela jsem jich tolik abych mohla udělat kompletní rozhodnutí ale rozhodně vím, co od primeru chci a co o tomhle básnily youtuberky. A to jsou dvě odlišné věci. Já mám mastnou pleť, takže každý primer je pro mě oříškem ale co vím, a co jsem pochytala z ostatních českých ohlasů tak na suchou pleť je to spíše "shit" než "hit". Ale pokud balzám dám v dostatečném množství, dobře do pleti vmasíruju, musím uznat, že výsledný efekt tam nějaký je. Makeup vydrží déle a tolik se nelesknu. Sice to není na celý den ale je to příjemná změna, když vím, že jdu ven jen nachviličku.

Takže celkový verdikt?
Každý má pleť jinou a každému to sedne jinak. Podle mě by tohle mohl být fajn pomocník pro někoho, kdo má normální až mastnější pleť. Pro problematickou a mastnou jako mám já, to bohužel nestačí ale i tak to budu dál používat a nestojí to jmění abyste to sami doma nemohli vyzkoušet. Pokud nepomůže, dáte to prostě svojí polovičce nebo mužskému pohlaví ve vaší rodince a uděláte tím někomu radost když né sobě :)

Cena : 150-200,-Kč
Gramáž : 100ml
Dostupnost : skoro všude - drogérka, obchod
Celkový verdikt : docela fajn pomocník (na normální až mastnou pleť)


Doufám že se vám tato "minirecenze" líbila a navnadila jsem vás abyste doma vyzkoušeli zase něco nového, pokud máte něco, nad čím váháte zda si to koupit a nevíte, napište a třeba to vyzkouším a zrecenzuju za vás. Já se budu těšit u dalšího článku :)

Čauky mňauky Vaše Eli :)




Žádné komentáře:

Okomentovat