sobota 5. března 2016

Quick beach hair | Vlny od moře snadno a rychle

Nazdárek zdárek !

Rovné vlasy vás nebaví, natočené vlasy vám příjdou až moc čančané ? Rády jste tou divoškou s neupravenýma vlasama ? Tak to mám pro vás rychlý a jednoduchý návod jak na to!

Tahle praktika je sice trošku náročnější na vlasy než tou přírodní cestou, ale je to dobré pro ty, kteří spěchají a nemají čas, nebo nemají rádi semknuté mokré vlasy. A jediné co budete potřebovat jsou gumičky, žehlička a popřípadě nějaký přípravek na ochranu vlasů a lak na vlasy.

A je to tak jednoduché! Vlasy jsou potřeba hodně pročesat a rozdělit na několik pramínků. To jak budou hrubé a kolik jich bude záleží jenom na vás, pochopitelně, čím měnší copánky budou, tím větší "háro" pak budete mít.

A ano pochopili jste správně, budou se dělat klasické copánky. Já je udělala trošku hrubší, protože jsem docela spěchala a taky jsem měla spíš náladu na jemnější verzi toho lva, který z vás potom bude. Předtím, než budeme vůbec dělat copánky, je dobré vlasy postříkat nějakým ochranným sprejem proti vysokým teplotám apod. Já to vynechala, protože si vlasy nějak moc tepelně neupravuji, tak to používat nemusím a proto ho ani nemám.



Potom co doděláme copánky přichází to kouzlo proč je to rychlejší. Vezmeme rozehřátou žehličku na normální teplotu, kterou běžně používáte a jemně přes copánky přejíždím. Ne moc jemně ale zase ne moc tvrdě, ať copánky nerozbiju. Nenechávám žehličku moc dlouho na stejném místě a určitě je vám jasné proč (vzpomínáte na tu holku co si kulmovala vlasy na youtube ? :D). Počkáme až vlasy "vychladnou", popřípadě můžeme přestříkat jemnou vrstvou laku na vlasy. Potom začneme copánky rozplétat. Určitě jste si všimli, že vlasy dostaly přesně ten tvar, jaké by měli kdyby jste s copánky usnuli a rozvázali až na druhý den.


Radši připomínám, že tohle je návod se suchou hlavou, popř. čerstvě umytou ale to hrozí, že vám ten tvar moc dlouho nevydrží a spadne. Pak tedy přestříkáme sprejem znovu, můžete ale já bych to asi nedělala a hřívu nerozčesávám. Vlasy už tak naběhli na objem a vypadá to celkově lépe.



Tak co říkáte, líbí se vám tenhle letní super styl ?:) Já ho ráda využiju i v takovém počasí protože prostě miluju objem ve vlasech :)

Pro veškeré připomínky, nápady, rady či kritiku mě nebojte kontaktovat do komentářřů. Já se s vámi loučím a těším se u dalšího článku :)

Čauky mňauky Vaše Eli :)


Žádné komentáře:

Okomentovat