úterý 26. ledna 2016

E-style Perfect harmony palette | Recenze a swatche

Nazdárek zdárek!

Přemýšlela jsem, čím bych můj malý, skromný blog otevřela a uvedla do chodu.
Tak proč nezačít něčím, co mě v poslední době naprosto uchvátilo :)

Mluvím o relativně nové, české kosmetice E-style. Konkrétně v tomto článku budu mluvit o 3 z jejich paletek.
Paletky se jmenují Perfect harmony palette a mají na výběr z 8 odstínů. Cena jedné paletky je 259,- Kč.
Já dneska budu recenzovat paletku 02 Charm, 06 Crazy a 07 Purple rain.



Paletky mají krásný matný, poměrně bytelný plastový obal s malým zrcátkem a malým, průhledným sklíčkem, kteří ocení hlavně ti, kteří mají více těchto paletek.Pár bodů ještě můžu shrnout do úvodu, protože v pár věcech se tyto paletky chovají všechny stejně. A to, že například práší. Některé méně, některé více z pravidla samozřejmě ty matné práší více než ty třpytivé. Odstíny v paletkách nemají pojmenování ani čísla, což je trošičku škoda, protože při podrobné recenzi, kdy bych popisovala každý stín zvlášť, tak by bylo příjemnější a jednodušší je přiřadit, než popisovat tu barvu což někdy vyjde i na celý řádek :D. Všechny paletky jsou podle mě krásně poskládané, barvy se k sobě hodí a ačkoliv pochybuji, že se všem budou líbit všechny, každý si určitě jednu vybere, ať jste bledulka nebo tmavší typ, studený nebo teplý, někdo radši zlaté nebo stříbrné odstíny, někdo matné někdo třpytivé. Prostě si v paletkách vybere každý svého oblíbence což je pro E-style velké plus!


Začneme s s paletkou, kterou jsem si koupila první - 02 Charm.
Paletka obsahuje tak jako všechny 5 odstínů po 1.9 gramech. 
Všechny stíny v této paletce jsou třpytivé a do růžovo-meruňkových odstínů.
Podle mě se krásně tato paletka hodí na jemné líčení, denní líčení ale i na svatbu a podobné příležitosti. Pokud si dáte trochu práce tak s posledním stínem vykouzlíte i sexy kouřovky na večer.
02Charm obsahuje dva světlé jeden do růžova jeden do meruňkova jeden růžovo-meruňkový se zlatým třpytem, hnědo-fialovo-růžový a jeden krásně měňavý tmavý fialový stín který nakonec se víčku vypadá hnědo-fialově.
Konkrétně v mé paletce je asi nejvíce pigmentovaný ten prostřední a předposlední.



Další na řadě je 06 Crazy
Tato paletka už je pro odvážnější a definitivně nutnost na léto pokud chcete zazářit a být originální a vyjít z davu.
Všechny tyto stíny jsou matné, což je obrovské plus, protože vytvořit matné pigmentované stíny, a ještě k tomu matné je docela náročné. Tyto stíny jsou nádherně pigmentované a pokud chcete ještě více podpořit neonový výsledek, doporučuji dát jako podklad bílou tužku. Ale musím této paletce maličko vytknout tu tyrkysovou, protože jako všichni, bych radši uvítala nějakou zářivou zelenou.

06Crazy ukrývá krásně neonovou žlutou, přičemž bohužel mi příjde, že je nejméně pigmentovaná (ale pořád dost!), nádhernou takovou mořskou modrou, křičící oranžovou, méně žádanou ale pořád krásnou tmavší tyrkysovou a úžasně vyzývavě růžovou. Oranžová a růžová jsou rozhodně nejpigmentovanější.


A poslední a asi mého největšího favorita 07 Purple rain.
Musím uznat, že tato paletka se jim opravdu podařila. Ačkoliv s tím nevytvoříte žádnou divočinu (nebo možná ano, mě se to ještě nepovedlo), jsou to nádherné, univerzální tlumené, studené barvičky. Paletka obsahuje 4 matné a 1 třpytivý stín. Všechny stíny jsou laděné do růžovo-fialového podtónu. Podle mě je tohle naprosto úžasná ztrácecí paletka, protože většinou co po ní sahám, tak stíny používám ke ztrácení tmavší barvy. A že i možná přebila mou MUR matnou paletku! :)

Paletka má první nejsvětlejší stín jemně do růžova se třpytem, druhý je taková trošku tmavší tělová, třetí je taková jemnější zastřená růžová, čtvrtý krásná růžovofialová a poslední pátý je nádherná tmavá šeříková. Co je ale potřeba říct je to, že tato paletka je ale bohužel nejméně pigmentovaná. Což s ní ale děla favorita ohledně ztrácecých stínů takže ve finále, jsem s ní nadmíru spokojená.



Tyto paletky můžete koupit na jejich eshopu TADY.
Já jsem s kosmetikou E-style velice spokojená,i když práší někdy více než by někdo mohl snést. Mám ještě nějaké mona a quatro na které se taky chystá později recenze :) Rozhodně můžu doporučit tuhle obří parádu za málo peněz.
A ještě podpoříte českou značku což je naprosto super!


Doufám, že se vám tato první má recenze líbila, protože zřejmě nebude poslední! :D Připomínky a kritika jsou vítaná! :) Ještě se chci omluvit za kvalitu fotek momentálně nemám lepší foťák a proto jsem swatche musela udělat na papír, protože na ruce to prostě nešlo. Tak snad mé chabé začátky omluvíte než všechno vypiluji. 
Tím se tedy s vámi zatím loučím mějte se krásně a užijte si zbytek dne!
Čauky mňauky! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat